Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Towar wysyłamy w ciągu 24-72 h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie. Aby przyspieszyć proces podczas płatności przelewem, można przysłać potwierdzenie zapłaty z numerem zamówienia na adres mailowy: kontakt@listwyplus.pl. Przesyłka jest dostarczana pod wskazany adres za pośrednictwem kuriera, co zajmuje do 2 dni roboczych.

Czy wystawiacie fakturę vat?
Tak, warunkiem jest deklaracja na etapie składania zamówienia.
Jaka jest forma dostawy?
Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Możliwy jest również odbiór osobisty na terenie Ciechanowa.
Czy ktoś pomoże mi w obliczeniu ilości materiału do zamówienia?
Tak, nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji telefonicznie 516092967, 503898444, 664949235 lub mailowo : kontakt@listwyplus.pl. Istnieje również możliwość darmowej konsultacji z projektantem lub odpłatnej usługi zaprojektowania wymarzonego wnętrza.
Co jeżeli towar przyjedzie uszkodzony?
Jeżeli przesyłka przyjdzie uszkodzona, należy spisać wraz kurierem lub online na stronie firmy kurierskiej, protokół szkody, a następnie wysłać na nasz adres mailowy wraz z formularzem reklamacyjnym. Można to zrobić w ciągu 7 dni od chwili odbioru towaru. Po otrzymaniu reklamacji, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Jakie możliwe są formy płatności?
Można zapłacić za pomocą serwisu PayU, Blik, przelewem
Czy możliwy jest zwrot?
Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz lub musisz zrezygnować z zakupu, możesz odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty zakupu. Skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo, ponieważ po upłynięciu wyznaczonego terminu nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzyć Twojego wniosku.