Polityka zwrotów

Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz lub musisz zrezygnować z zakupu, możesz odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty zakupu. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, ponieważ po upłynięciu wyznaczonego terminu nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzyć Twojego wniosku.
UWAGA: Zwrotom nie podlegają towary sprowadzone na indywidualne zamówienie.

O chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy poinformuj nas mailowo:kontakt@listwyplus.pl, lub pocztą tradycyjną. Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Napisz do nas, a my odpowiemy w ciągu 24h (dni robocze). Przypominamy, że prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje Konsumentom czyli osobom fizycznym.

Prosimy o dobre zabezpieczenie towaru gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w transporcie. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”. W przypadku gdy zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania lub będzie uszkodzony, zwrot nie zostanie przyjęty.

Po zgłoszeniu zwrotu, proszę oczekiwać na jaki adres należy odesłać towar.

Prosimy nie nadawać przesyłek bez uprzedniego kontaktu mailowego.

Po otrzymaniu zwrotu i weryfikacji paczki otrzymasz od nas e-mail z korektą dokumentu sprzedaży oraz prośbę o potwierdzenie otrzymania korekty. Zwrot płatności następuje taką samą metodą, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia. W większości przypadków zwrot płatności nie trwa dłużej niż 7 dni od daty potwierdzenia otrzymania korekty.

W przypadku zwrotu całego zamówienia zwrócimy wartość zgodnie z fakturą sprzedaży.