Brak produktów w koszyku
Polityka zwrotów
Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz lub musisz zrezygnować z zakupu, możesz odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, ponieważ po upłynięciu wyznaczonego terminu nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzyć Twojego wniosku.
Konsument ma prawo zwrócić produkty sprowadzane na specjalne zamówienie. Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku wytworzenia produktu według specyfikacji klienta (np. niestandardowa długość listwy):
O chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy poinformuj nas mailowo:kontakt@listwyplus.pl, lub pocztą tradycyjną. Masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Napisz do nas, a my odpowiemy w ciągu 24h (dni robocze). Przypominamy, że prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje Konsumentom czyli osobom fizycznym.
Prosimy o dobre zabezpieczenie towaru gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w transporcie. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz , adres do wysyłki będziemy podawać każdorazowo, po uprzednim poinformowaniu nas drogą mailową o zwrocie, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Prosimy nie nadawać przesyłek bez uprzedniego kontaktu mailowego.
Po otrzymaniu zwrotu i weryfikacji paczki otrzymasz od nas e-mail z korektą dokumentu sprzedaży oraz prośbę o potwierdzenie otrzymania korekty. Zwrot płatności następuje taką samą metodą, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia. W większości przypadków zwrot płatności nie trwa dłużej niż 7 dni od daty potwierdzenia otrzymania korekty.
W przypadku zwrotu całego zamówienia zwrócimy wartość zgodnie z fakturą sprzedaży.